Ritalin en Erectieproblemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    meneer
    Gast

geachte heer/mevrouw

ik wilde reageren op de volgende vraag die eerder gesteld is:
    https://www.erectiestoornis.nl/vragen/threadlist.asp?repID=10546&msgID=200363&frmID=22

Ik ben een 24jarige man en heb eigenlijk hetzelfde probleem als deze vragensteller; ik heb geen partner, maar krijg geen erecties meer in situaties waar ik die voorheen wel kreeg(1)

Ik heb wel ochtenderecties en bij masturberen ook geen problemen hoewel die bij het masturberen korten dan normaal stevig blijft(2)

Hiermee concludeer ik dat uw uitleg klopt, mijn vermoeden is dat (2) komt door de spanning die is ontstaan door de klachten.
    En (1) door de werking van het medicijn op de psyche.

Ik haal het volgende van een website over ADD (http://www.levente.nl/)

“Naar schatting is er bij 65% van de AD(H)Ders ook sprake van ernstige bijkomende problematiek. Naar verwachting is dit bij ADD niet anders”

Bij OCD lees ik veel herkenbare dingen; het is bij mij niet dusdanig aanwezig dat het mijn functioneren ernstig in de wegstaat.
    Als iemand medicijnen gebruikt voor OCD kom je wel standaard tegen: vermindering van de libido/sexproblemen etc. hoewel het andere medicijnen zijn.

Ik zie de volgende integratie: Ritalin werkt rustgevend; hiermee zijn mijn dwangachtige handelingen verholpen, hiervan is het gevolg sexuele problemen (door verandering in de psyche)

Kan deze analyse kloppen? en betekend dit misschien dat het niet chronisch zal zijn?

Ik ben trouwens benieuwd hoe het met de andere vragensteller is afgelopen of hij nu van de problemen af is.

bij voorbaat dank!

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1
    Gast

Uw analyse is correct. Ik weet niet hoe het met de andere vraagsteller is gegaan. U kunt proberen met hem in kontakt te komen door uw vraag en opmerkingen in de rubriek lotgenoten te plaatsen.Dat is een open forum.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.