Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

Plotseling verdwijnen van erectie of zachtere

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Vraag het de redactie Plotseling verdwijnen van erectie of zachtere

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  redactie3 4 jaren, 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

giemmo

Geachte heer mevrouw, Ik sta sinds geruime tijd bloot aan bijna ondraaglijke stress. Ik ben nou 47 jaar en heb nooit problemen gehad met het krijgen van een erectie, hoe vaak of lang of wat dan ook. De laatste tijd heb ik echter wel problemen. Normaal had ik elke dag zin in sex, ook meerdere malen per dag. Dit is echter een stuk weiniger geworden en als het dan al so is dan verslapt opeens tijdens het vrijen de erectie. Ik heb ook het idee dat het gevoel anders is. Gisteren verslapte hij tijdens het klaarkomen, terwijl ik echt geil was. Hij wordt niet echt meer zo stijf en hard zoals ik gewent ben. Nou heb ik ergens gelezen dat als men zoiets als een burnout heeft het testaron te laag zou zijn. Tevens heb ik het virus herpes genitalis wat de laatste tijd erg actief is, maar ik heb begrepen dat hiervoor geen medicijn bestaat om dit virus te elimineren. Ik gebruik de medicijnen co aprovel en norvasc voor de hoge bloeddruk. Ik rook 20 sigaretten per dag maar drink bijna geen alcohol. Ik heb geen plasklachten. Gaarne uw advies voor het erectieprobleem en eventuele suggesties voor het virus. Bij voorbaat dank. Giemmo

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie3

u heeft twee risicofactoren om een erectiestoornis te krijgen nl . :
    hoge bloeddruk en het forse roken;daarnaast suggereert u dat er sprake zou zijn van een burnout ;ook dit leidt tot potentieproblemen.Het testosteron wordt niet beinvloed door stress tgv de burnout;Mijn advies is de huisarts te bezoeken.Waarschijnlijk zal de erectie pil goed helpen,maar u moet natuurlijk ook aan uwzelf werken: niet roken en stressfactoren bestrijden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.