pijnlijke ochtenderectie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    fvw53_ed
    Gast

Ik ben nu 65 jaar
    Twee jaar geleden werd wegens kanker mijn prostaat volledig weggenomen.
    Ik kan nog erecties krijgen doch het gaat niet verder dan een begin van een orgasme dat nadien een lichte duizeligheid in het hoofd veroorzaakt en me zeer vermoeid doet voelen.
    Dit alles schijnt niet abnormaal te zijn en ik geef deze info als achtergrond in geval het een rol zou spelen.
    Wat ik echter niet begrijp is dat er pijn ontstaat in de penis die ik situeer ter hoogte van de eikel wanneer ik met een ochtenderectie ontwaak zodat de penis niet voldoende rechtop kan. Bijna altijd wordt ik daarvan wakker m.a.w. het is geen erge doch ook geen lichte pijn.
    Wanneer ik dan de penis ga betasten om te weten waar precies die pijn zich situeert dan ervaar geen ik geen enkel precies plaats waar het pijngevoel zich concentreert, ook niet ter hoogte van de eikel.
    Het pijngevoel gaat weg zodra ik nachtkledij uitdoe zodat er ruimte ontstaat voor de erectie. Het pijngevoel gaat ook weg nadat de ochtenderectie gestopt is.
    Ik heb dit pijngevoel ook wanneer ik overdag libido ervaar doch het gaat weg zodra ik de penis ruimte geef.
    Heeft iemand ooit zoiets gehoord of ervaren?

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1
    Gast

Ik moet u eerlijk bekennen dat ik het antwoord niet weet.Misschien kunt u deze vraag ook in de rubriek Lotgenoten plaatsen; mogelijk dat er meerdere mensen zijn met dit punt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.