Pijn in penis

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    H.J.
    Gast

Ik ben 22 jaar en heb sinds zondag (06-02-05) een pijn in penis gekregen.
    Het begon toen hij stijf was en ik mijn penis in haar vagina deed.
    Direct kreeg ik een, voor op dat moment, hevige pijn in mijn penis.
    Gelukkig is dat gevoel nu, woensdag (09-02-05), al weer over en kan de penis ook gewoon weer stijf worden.

Hij doet alleen nog steeds pijn als ik al zachtjes op de zijkant van mijn penis druk, ook in niet-stijve toestand.

Voor de rest zijn er geen bijkomende problemen, ik kan wel een erectie krijgen (maar moet wel voorzichtig zijn voor de pijn), plassen gaat ook normaal zonder enige pijn of verkleuring.
    Als hij stijf is staat hij normaal recht, net als voorheen.

Wat kan de oorzaak zijn van deze pijn en wat moet ik er mee doen ?

– Ben 22 jaar
    – Gebruik geen medicijnen
    – Lijdt niet aan een ziekte en heb geen operaties ondergaan
    – Ben nog nooit eerder behandeld voor erectieproblemen
    – Ik rook niet en drink ook geen alcohol
    – Nee, heb geen plasklachten

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1
    Gast

Kortom u bent een gezonde jonge man die een keer pijn kreeg tijdens het naar binnengaan bij de vriendin.U beschrijft dat alles verder oke is.
    Het heeft waarschijnlijk toch te maken met het mechanisme van het vrijen. Bijvoorbeeld te veel weerstand bij het binnenkomen.
    Advies: een paar weekjes iets anders doen en de penis rust gunnen. Lukt dat?

H.J.
    Gast

Bedankt voor uw reactie en hopende heeft u ook gelijk.
    Het enige puntje wat namelijk niet klopt is dat er teveel weerstand was bij het binnenkomen. Hier was absoluut geen sprake van, vandaar dat ik toch zo mijn zorgen kreeg bij mijn pijn.

Het is nu 5 dagen geleden en de pijn lijkt steeds minder te worden, maar is er nog steeds.
    Daarom, ik wacht het inderdaad eventjes af en als de pijn aanblijft weet ik waar ik advies kan vragen.

Nogmaals bedankt & met vriendelijke groet,

H.J.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.