Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

Partner met een erectiestoornis

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Lotgenoten Seks en relaties Partner met een erectiestoornis

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door   2 jaren, 9 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Muisje

Beste allemaal,

Ik ben de leukste man vd wereld aan het daten en vorige week heeft hij mij verteld dat hij impotent is. Dit heeft een lichamelijke oorzaak.
    Ik ben hier (nog) niet verder op in gegaan maar het houdt mij wel bezig.
    In de zin, naast dat ik het onwijs klote voor hem vind, wat betekend dit voor mij?
    Ja ik ga het gesprek nog met hem aan, ik zit met allemaal vragen. Maar graag zou ik ervaringen willen lezen van partners, hoe is door voor jou? Wat betekend dit voor jou en jullie sex leven?
    Ik heb zelf namelijk best een hoog libido en ik weet niet of dit een struikelblok gaat worden, zijn we verder in een relatie en overkomt het je dan dan is dat voor mij anders. Maar wij zijn elkaar nog aan het leren kennen, elkaar aan het ontdekken!
    Het lichamelijke hoort er voor mij ook bij. En dan zullen wij nooit een (volwaardig?) sex leven hebben, of zie ik het helemaal verkeerd?
    Ik vind het stom om te zeggen maar het geeft mij wel een heleboel twijfel.. misschien niet reƫel, misschien ook wel.
    Graag zou ik jullie ervaringen lezen.
    Maar ook de mannen met een stoornis. Wat is jullie ervaring? Hebben jullie een sex leven?
    Sorry voor mijn relaas maar ik ga hier niet mee naar een vriendin… dit is iets wat mijn omgeving niks aan gaat..

Dank!

Groet muis

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Partner met een erectiestoornis
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.