geen voorvocht meer en weinig sperma

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Vraag het de redactie geen voorvocht meer en weinig sperma

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    davids_ed
    Gast

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden een ongelukje gehad met mijn penis, sinds kort staat deze krom en doet hij nog steeds pijn (zowel slap als in erectie). Ik kan nog een erectie krijgen maar deze is niet meer zoals hij is geweest, kromstand naar links en het lijkt alsof er een druk op de plasbuis staat en dat deze enigzins gedraaid is.

Het valt me op dat ik geen voorvocht meer krijg en dat er maar weinig sperma komt. Kan dit komen door problemen met de plasbuis?

Ik ben 38, geen medicijnen, geen ziekte, nooit eerder behandeld, ik rook en heb voor mijn gevoel gaat het plassen goed.

Ik verneem graag uw reactie.

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1
    Gast

Bij dat ongelukje van de penis is er tijdens sexuele activiteit een beschadiging opgetreden van het vlies rond een van de zwellichamen van de penis.Dit betekent dat aan de betreffende kant de penis krom gaat staan wanneer de zwellichamen zich vullen met bloed. Dat wordt de ziekte van Peyronie genoemd.Het is eigenlijk geen ziekte maar meer een bevinding. Zie de info op deze site.

davids_ed
    Gast

Klopt inderdaad, naar mijn idee heeft het zwellichaam om plasbuis ook een opdonder gekregen, er is een soort van deukje zichtbaar. Kan het zijn dat hierdoor geen voorvocht en weinig sperma naar buiten kan?

redactie1
    Gast

Dat er minder voorvocht komt of minder sperma staat los van de kromstand. Tenzij de kromstand leidt tot een minder intensief orgasme en minder intensief en opwindend voorspel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.