Vanavond al je erectieproblemen oplossen? › Forums › Lotgenoten › Erectieproblemen › Ervaring met erectiepomp/penisring/elastiek?
- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 1 week geleden door
.
-
AuteurBerichten
-
Tessa
GastMomenteel date ik een man wiens erectie negatief beinvloed wordt door hart- en vaatziektemedicijnen.
Hij heeft te kennen gegeven dat hij wel een erectie wil maar dat hij niet zelf wil gaan pielen (excusez le mot). Ik ben allang blij dat het probleem bespreekbaar is en heb als eerste een erectiepomp uitgeprobeerd.
De pomp op zich werkt goed maar als ik de ring over de schacht schuif verdwijnt de erectie weer vrij snel. Ik gebruik zo’n zwembandjesachtige pleasure ring van een bekend merk en denk dat die niet genoeg druk levert.
Ik heb een relatie met een man gehad die elastiekjes gebruikte die je normaal gesproken gebruikt om je haar op te steken om zijn erectie stevig te houden. Die man kreeg het voor elkaar om zo’n elastiekje dubbel om zijn schacht te winden en dan zag het er uit als Mr Mackey van South Park wiens hoofd is opgeblazen omdat zijn das te strak zit.
Ik was altijd heel geinteresseerd in hoe dat nu precies ging met die elastiekjes maar de man in kwestie schaamde zich en wilde er niet over praten laat staan het voordoen.
Is er iemand die ervaring heeft met penisringen of elastieken? Ik wil mijn huidige partner geen pijn doen.Vanavond nog een harde erectie krijgen?
Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.
Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.
Ontdek hier zijn bewezen methode:
Complete Erectie Controle methode bekijken
Co
GastHallo Tessa
Bij mij werkt een cock ring. Ik kocht een verstelbare, die ging gauw kapot. Dat was een rubber slangetje waarvan de einden door een grote kraal schoven. Dat slangetje verving ik door een plastic doorzichtig slangetje uit de ijzerzaak. Dat werkte beter omdat ik hem langer kon maken, bovendien gaat die niet kapot. Nu kon ik 3 slagen om mijn pik doen in plaats van 1, daardoor kon ik hem strakker trekken waardoor mijn pik stijver werd.
Ook werkt het bij mij in combinatie met een vacuümpomp, dan trek ik de cock ring strak terwijl het vacuum nog niet weg is. Ik heb al 11 jaar erectieproblemen. Mijn pik gaat na 20 minuten pijn doen als er een ring om zit.
Groetjes,
Co.Tessa
GastDank voor je antwoord Co.
Inmiddels heb ik ook van die verstelbare ringen met een kraaltje gekocht.Ik heb een vacuumpomp met maar twee standen, vacuum zuigen of lucht terug erin laten lopen.
Er zit geen pauzeknop op zeg maar.
Dat maakt het moeilijker om het moment te bepalen waarop de ring strak getrokken moet worden.Bij de pomp werd een rubberen manchet geleverd die gebruikt dient te worden om beschadigingen aan de schaamstreek te voorkomen. In die rubberen manchet zit een gat waar je je geslachtsdeel dorheen moet steken. Als het geslachstsdeel echter slap is is het moeilijk om deze door de manchet heen te krijgen.
Het is al met al best wel veel gedoe en ik moet echt een beetje mijn weg er in vinden
Tessa
GastInmiddels ben ik al bijna een jaar verder en het gaat eigenlijk best wel goed.
Mijn partner heeft van de huisarts losartankalium voorgeschreven gekregen voor vaatverwijding.
Ik zie daar niet zoveel kwaad in omdat het middel regelmatig samen met plaspillen wordt voorgeschreven. We moeten wel rekening houden met duizeligheid.
Als hij de pil savonds neemt heeft hij sochtends een erectie.
Het is niet de meest stevige erectie die ik ooit gezien heb maar er valt mee te werken.Verder doe ik veel stimulatie met de hand zonder direct hoge verwachtingen te hebben.
Sinds kort is het zo dat mijn partner een erectie krijgt als ik zijn geslachtsdeel in mijn hand houdt en hij zijn bekken naar voren duwt.
Ik houd zijn geslachtsdeel losjes in de hand, hij duwt zijn bekken naar voren en prrrt het bloed stroomt erin.
Ik knijp in het geslacht zodat het bloed er in blijft en we herhalen de oefening en, prrrt, weer een instroom van bloed.
Twee keer is genoeg voor een werkbare erectie en ik kan dan afbinden met een ring. -
AuteurBerichten