Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

erectiestornis tijgerbalsum

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  redactie1 4 jaren, 1 maand geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

jantjeappelsap

goededag ik ben een jongen van 19 jaar oud rook niet geen medicijnen voor de rest gezond enzit bij het leger ,

heb met 2 verschillende meisjes allebei 1 keer sex gehad
    1ste keer ging heel goed
    maar toen ik voorde 2de keer bij dat andere meisje sex had,
    werd hij slap na een 10 minuten
    en daar waren we toen beide niet zo blij mee had het gevoel dat ik gefaald had.

maar nadehand heb ik het laten proberen te laten rusten ben heb der toch een tijdje aan gedacht zeg maar en
    merkte daarna dat ik toen ik daarna masturbeerde dat ik veel meer met me hoofd bij het krijgen van een erectie zat en dat het krijgen van een erectie veel moeilijker werd.
    en dat ik geen nauwelijks tot geen ochtend erecties meer kreeg en spontane erecties blijven uit.

maar nadat ik na die eerste keer sex heb gehad heb ik na een weddeschap tijgerbalsum op me eikel gesmeerd(stom stom stom) en ging me penis daarna vervellen dus ik vroeg me af of dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben?? mischien gevoels verlies

en ik heb ook het gevoel dat me libio gezakt is na het hele tafereel want ik heb veel minder behoefte om te mastruberen en de geilheid blijft weg zeg maar
    en als ik een erectie krijg of tijdens het mastruberen verlies ik hem heel snel en krijg veel minder vaak een erectie

ik durf niet meer zo goed nu niet zo goed meer veder te gaan bij meisjes dan beetje zoenen enzo. en ik zit der echt meej volgens mij ben ik in de psychologische cirkel beland.

hoop dat u antwoord op me vraag heb van die tijger balsem
    en wat ik eraan kan doen
    mvg jan

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1

Tijgerbalsum zal wel een flink brandend effect hebben gehad! Na de vervelling komt er weer een gewoon huidje op.
    U heeft zeer waarschijnlijk een erectiestoornis die niet op lichameljk vlak ligt maar meer met de psyche te maken heeft. Een sexuoloog is de beste persoon die daar wat aan kan doen.

jantjeappelsap

valt daar zelf niet wat aan tedoen dan?

redactie1

Wanneer het om een erectiestoornis gaat waar psychologische factoren een rol bij spelen is het beter dit met een sexuoloog te bespreken; die kan u adviseren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.