goededag ik ben een jongen van 19 jaar oud rook niet geen medicijnen voor de rest gezond enzit bij het leger ,
heb met 2 verschillende meisjes allebei 1 keer sex gehad
1ste keer ging heel goed
maar toen ik voorde 2de keer bij dat andere meisje sex had,
werd hij slap na een 10 minuten
en daar waren we toen beide niet zo blij mee had het gevoel dat ik gefaald had.
maar nadehand heb ik het laten proberen te laten rusten ben heb der toch een tijdje aan gedacht zeg maar en
merkte daarna dat ik toen ik daarna masturbeerde dat ik veel meer met me hoofd bij het krijgen van een erectie zat en dat het krijgen van een erectie veel moeilijker werd.
en dat ik geen nauwelijks tot geen ochtend erecties meer kreeg en spontane erecties blijven uit.
maar nadat ik na die eerste keer sex heb gehad heb ik na een weddeschap tijgerbalsum op me eikel gesmeerd(stom stom stom) en ging me penis daarna vervellen dus ik vroeg me af of dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben?? mischien gevoels verlies
en ik heb ook het gevoel dat me libio gezakt is na het hele tafereel want ik heb veel minder behoefte om te mastruberen en de geilheid blijft weg zeg maar
en als ik een erectie krijg of tijdens het mastruberen verlies ik hem heel snel en krijg veel minder vaak een erectie
ik durf niet meer zo goed nu niet zo goed meer veder te gaan bij meisjes dan beetje zoenen enzo. en ik zit der echt meej volgens mij ben ik in de psychologische cirkel beland.
hoop dat u antwoord op me vraag heb van die tijger balsem
en wat ik eraan kan doen
mvg jan