Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

Erectiestoornissen en erectiepil

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Lotgenoten Erectiepillen Erectiestoornissen en erectiepil

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Paul 1 jaar, 9 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Paul

Ik heb ook last van erectiestoornissen, mijn penis kan wel stijf worden door stimulatie maar ik kan mijn penis niet stijf houden.
    Ik heb via de uroloog tadalafil 5mg gekregen en moet deze 2x per week slikken.
    De bijwerkingen heb ik kunnen voorkomen door de tadafalil 3 minuten in mijn navel te laten zitten en dan pas de tadalafil in te nemen.
    Zo kan het lichaam wennen aan de bijwerkingen en heb je er totaal geen last van.
    Je navel is echt wel een belangrijk onderdeel van je lichaam uiteindelijk probeer het maar en ontdek hoe belangrijk je navel.

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Erectiestoornissen en erectiepil
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.