Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

erectieproblemen door tekort aan sex

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Lotgenoten Erectieproblemen erectieproblemen door tekort aan sex

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Sjoerd 2 jaren, 2 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Sjoerd

Hallo. Ik ben twee jaar geleden gescheiden. Al sinds ongeveer een jaar of twee vóór de echtscheiding hadden mijn ex en ik al geen seks meer. Ik schaamde me om te masturberen. Na mijn echtscheiding heb ik een paar keer een contact gehad, maar meer niet. Ik vind het na de scheiding triest om te masturberen. Het gevolg is dat ik dus eigenlijk nog amper sex heb. Nou heb ik gemerkt dat als ik een contact kreeg met een vrouw dat mijn penis dan niet goed hard werd. En ook kwam ik te snel klaar.

Ik vraag me nou af of erectieproblemen kunnen ontstaan door een gebrek aan sex. Graag jullie reacties. Bedankt

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: erectieproblemen door tekort aan sex
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.