Erectieprobleem na TURP-operatie

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Vraag het de redactie Erectieprobleem na TURP-operatie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Marie_ed
    Gast

Mijn man (60) heeft meer dan een jaar geleden een TURP ondergaan. Er wordt gezegd dat erectieproblemen na een TURP zeldzaam zijn. Mijn man heeft echter na de Turp nooit meer een volledige erectie kunnen krijgen (voor de operatie is dit nooit een probleem geweest). Vooral het gebied rond de eikel is gevoelloos geworden en het begin van de penis kan niet meer stijf worden. Ik weet niet of er een verband is, maar mijn man heeft vlak na de operatie erg veel pijn gehad in de urinebuis en aan de eikel. Deze pijn is weken blijven aanhouden. Vooral tijdens het plassen was deze pijn heftig en erg scherp. Pas na enkele maanden was de pijn verdwenen.
    Kan dit probleem nog verholpen worden?

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie3
    Gast

Na een prostaat 0peratie treedt in 10 tot 15 % potentieproblemen op.Na een jaar zal er vermoedelijk niet veel meer veranderen.Wel zijn er goede medicijnen voor die de erectie kunnen verbeteren.De zaadlozing zal de blaas in gaan en worden uitgeplast;dit is medicamenteus niet meer te beinvloeden (droog orgasme).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.