Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

Erectie problemen door cystoscopy of angst?

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Lotgenoten Erectieproblemen Erectie problemen door cystoscopy of angst?

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door   2 jaren, 8 maanden geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

ABC

Hoi,

Paar maanden geleden had ik een cystoscopie om een stictuur te bekijken en er was een punt waar de camera niet verder kon vanwege de vernauwing. Kwa erectie na die cystoscopy ging alles prima.

Paar maanden later had ik nog een cystoscopy voor een seond opinion, echter duwde de uroloog hard zijn camera voorbij de vernauwing wat wel even pijn deed. Alles kwa gezondheid en gevoel was prima, maar kreeg wel erectie problemen. Ik krijg erna een best rare erectie. Het is wel redelijk stijf maar het is 3 centimeter korter en ook 2 centimeter korter in omvang, ook gaat de erectie snel weg als ik stop. Ook voelt het niet meer zo controleerbaar als eerst, alsof er iets mist en niet zo gevoelig meer. Mijn vraag is, zou dit door de cystoscopy kunnen. Moet dat langer herstellen wellicht dan van de eerste cystoscopie omdat de uroloog voorbij de vernauwing ging? Of kan dit psychologisch verbonden zijn? Ik voel me laatste tijd wel wat depresief door omstandigheden, maar erectie was geen probleem en vind het verdacht dat er nu wel problemen zijn na de cystoscopie. Echter is op de zelfde tijd van de laatste cystoscopy een extra depressie bijgekomen door omstandigheden. Iemand enig advies of informatie? Ik koet namelijk twee weken wachten om te zien hoe het gaat en dan weer op gesprek, maar dit geeft me toch wel effe wat zorgen en angst.

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Erectie problemen door cystoscopy of angst?
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.