Bloedpenis en omvang in rust

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #72
    EricvanBuren
    Gast

    Gegroet,

    Ondanks dat ik Lithium, Orap, Fevarin en Oxazepam gebruikt heb ik niet daadwerkleijk last van erectiestoornissen. Voor degenen die er wel aan lijden, probeer eens intensief sporten als zwemmen en hardlopen.

    Wat voor mij wel een probleem is, is de omvang van de penis. Nu hebben jullie dit wel vaker gehoord, doch bij mij gaat het vooral om de omvang bij niet-opgewonden toestand.

    Dit kan behoorlijk extreem zijn. Bij bijv. sporten en hardlopen (flink stuk zwemmen in een plas, kan het stuk penis wat zichtbaar is minimaliseren tot 4cm. lengte met de bijbehorende omvang. Erg vervelend bij het gezamelijk douchen, mensen kijken en lachen.

    Het grappige is, dat in erectie ik (denk ik) niet zo’n slecht figuur sla. Gemeten op de penis, tot aan de aanhechting (gordelvetten dus niet mee gerekend) ongeveer 15 à 16 cm., en erg hard.

    Nu heb ik vernomen dat ik een zgn. bloedpenins heb, dwz. een penis met veel zwellichaam en weinig vlees.

    Ik vindt het formaat in rust erg vervelend. Gezamelijk sporten heb ik maar uitgebannen na vervelende opmerkingen in de groep.

    Is hier een medicijn voor? Op internet is erg weinig te vinden.

    Groeten, Eric.

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #73
    redactie1
    Gast

    Een bloedpenis is een mij onbekend begrip. Iedere penis heeft twee zwellichamen en een zwellichaam rond de plasbuis wat doorloopt tot de eikel.
    U zult niet de enige man zijn die bij het zwemmen een kleinere penis heeft. Dit is een natuurlijke reactie op kou, c.q. de lagere temperatuur van het water.

    #74
    EricvanBuren
    Gast

    Ik heb er wel eens wat over gelezen. Dat iedereen bij zwemmen een kleinere penis heeft is logisch. Doch ik ben geweest is sauna’s, parenclubs en gewoon met een stel sporten. Over de parenclub, ik kan dus aardig mee komen. In rust is de penis echter erg klein. En dat is zeker niet zo bij andere mannen.

    Bij normale mannen is de rust lengte ongeveer 8-10cm. bij een erctieomvang van 15cm. De penis gaat min of meer omhoog en daar houd het mee op.

    Bij mij steekt de penis naar binnen en wordt met de baszak erg klein. Mijn penis gaat van 15 naar 4cm., bij kou lijkt het helemaal niets.

    En welzeker heb ik er wat over gelezen. Een ‘vleespenis’ heeft minder sponsachtig weefsel en meer ‘vlees’. Een bloedpenis heeft vooral sponsachtig weefsel en kan erg klein worden. Bij erectie kan de bloedpenis erg hard worden.

    Als ik bij de sauna in het kleine badje ben geweest, zie ik mensen met een glimlach kijken. Dus een sauna ben ik ook als zo’n 2 jaar niet in geweest. Ik denk wel eens dat het na het gebruik van Lithium (erbij zo’n twee jaar geleden) het erger is geworden.

    Groeten, Eric

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.