atrofie aan testis én penis

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #114
    willywonka
    Gast

    Na gebruik van mediactie heb ik een gekrompen penis gekregen en na verloop van tijd zijn ook mijn testis gekrompen. Drie jaar lang ben ik urologen afgegaan en een mannenkliniek ,maar ik werd steeds na 5 minuten de deur gewezen met de opmerking dat het tussen de oren zou zitten. Uiteindelijk ben ik een arts tegengekomen die mij wel wilde aanhoren. Hij vroeg of ik last had van mijn stoelgang , problemen met het ophouden van urine en erectie problemen had . Dat had ik inderdaad ,maar mijn voornaamste klacht is dat de penis en testis zijn gekrompen. Ik kreeg te horen dat dit maken zou hebben met mijn bekkenbodem . Nu doe ik al meer dan een half jaar veneuze pompoefeningen en merk af en toe dat het wat meer ontspant ,maar dit duurt alleen tijdens de oefeningen en alleen ’s avonds en ook keert het niet terug naar het oude formaat. Geduld is een schone zaak ,maar ik kan niks vinden over het feit dat er atrofie kan ontstaan aan de penis en testis bij bekkenbodem klachten .Nergens niet. Men zegt dat ik dat gevoel zou kunnen hebben,oftewel geen bevestiging dat het werkelijk zo zou zijn. Na zoeken op het net ben ik gekomen op hypogonadisme en de penopauze . Vooral klachten die te maken hebben met hormonale disfuncties. Mijn vraag is of de klachten inderdaad voorkomen bij bekkenbodem klachten en zo ja waar zou ik dat kunnen teruglezen? Ik heb hier al vier jaar last van ,vanaf mijn 21e. Ik krijg geen rust omdat ik dus niks kan vinden en mijn arts ligt al maanden ziek op bed ,dus kan ik geen vragen stellen. Kunt U alstublieft mij hier in helpen? Hartlijke groeten Nick N

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #115
    redactie1
    Gast

    Uw belangrijkste vraag /klacht is, dat u vindt dat uw penis en testikels gekrompen zijn.Daar bent u al bij diverse urologen voor langsgeweest.Ik denk niet dat dit punt via deze site opgelost kan worden.

    #116
    willywonka
    Gast

    Ik weet dat het krimpen van de penis en testis het voornaamste probleem is, maar 4 jaar lang hebben UROLOGEN mij de deur gewezen.Pas toen ik bij een medische seksuoloog aan kwam werd dit erkent.Hij vertelde mij dat het aan de bekkenbodem zou liggen.Mijn enigste vraag was en is of er documentatie bestaat hierover en zo ja ,waar zou ik dat kunnen lezen?

    #117
    willywonka
    Gast

    P.S. Er zijn zeer veel oorzaken voor een gekrompen penis en al helemaal voor het krimpen van de testis. Mij is echter wijs gemaakt dat het aan de bekkenbodem zou liggen. Ik kan op heel het internet niks over die klachten vinden gerelateerd aan de bekkenbodem. Vandaar dat ik dit hoogst onwaarschijnlijk vind dat het aan de bekkenbodem ligt.Ik kan niet één site of zelfs één persoon vinden met dezelfde problemen en dan gerelateerd aan de bekkenbodem. Hypogonadisme,penopauze enz wel…. Vooral omdat mijn arts én bekkenbodem-therapeute beiden de woorden gebruiken ”dat ik het idee kan hebben dat het kleiner is geworden”. Dus geen bevestiging op het feit dat dit aan de hand is. De wegen die ik heb bewandeld hebben mij niks opgeleverd. Anders zou ik niet hier mijn vraag stellen. Kunt U mij misschien helpen aan documentatie of iemand die ik vragen zou kunnen stellen. Als ik het zwart op wit zou kunnen lezen zou dat veel aan stress verhelpen.

    #118
    redactie4
    Gast

    We begrijpen dat het een groot probleem is voor u, maar hier hebben we ook geen antwoord op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.