ader

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #143
    roger 36_ed
    Gast

    Een tijdje geleden heb ik een penisring gebruikt, het type dat je om je penis en balzak gebruikt.
    Alles functioneerde zoals ik ook verwachtte, beter zelfs, mijn penis zwelde op zodat zelfs de kleinste adertjes zichtbaar werden, hij werd echter ook een beetje donker van kleur.
    De volgende dag merkte ik nadat ik geplast had tijdens het “afschudden” dat er iets hards en pijnlijks in mijn penis was.
    Toen ik mijn penis inspecteerde constateerde ik dat de ader die boven op de penis ligt, althans bij mij, zo hard was geworden dat het wel een pees leek die ook erg gevoelig was geworden.
    Nu, 3 weken later, is het gevoelige grotendeels weg echter de ader blijft aanvoelen als een pees.
    Mijn vraag is, gaat dit vanzelf weer over? Is het schadelijk, en wat kan het zijn?

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #144
    redactie3
    Gast

    Dit lijkt wel een getromboseerde ader ,ontstaan door te lange stuwing door de ring. Dit is verder niet ernstig ,maar ik zou de ring maar achterwege laten.Als je het niet vertrouwt ,bezoek dan de huisarts of uroloog.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.