Erectiestoornis.nl

De Beste Tips voor het Oplossen van Erectieproblemen

Erectiestoornis.nl

44 en sinds kort af en toe erectie problemen

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Lotgenoten Erectieproblemen 44 en sinds kort af en toe erectie problemen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  DG 1 week, 1 dag geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

DG

Ik ben 44 jarige man uit zuiden van het land, en 10jr samen waar van 3jr getrouwd met mijn vrouw van 30. 2 Kinderen. en sinds 2jaar regelmatig erectie problemen.

@jr geleden werkte ik buitenland en kwam er tijdens huis bezoek achter dat mijn vrouw 3jr lang sexueel onderdrukt werd door een goeie vriend, en ook paar keer aangerand is door mijn eigen broer. Sinds die tijd zijn bij mij de problemen ontstaan, ene keer gaat het weken lang goed. Tijdens sex goede erectie dat zelfs mijn vrouw zegt wow je bent groot vandaag, dan weer paar keer dat tijdens voorspel dat tijdens pijpen hij stijf wordt maar na korte tijd zo verslapt dat hij gevoelig wordt.

Dit maakt mij zo gefrustreerd dat ik mijn vrouw te kort doe, en ik haar gevoel geef dat het aan haar ligt.

In begin toen alles bekend werd wat haar overkomen is kwam het vooral door de gedachtes in mijn hoofd omtrent haar misbruiken, en dat weet ze ook. We hebben goeie gesprekken over gehad en af en toe komen de gedachtes weer terug bij mij, maar wil haar er niet mee lastig vallen.

Af en toe gebruikte ik van in sexshop gekochten blauwe pilletjes en die werken goed, maar ik wil als man niet te kort schieten.

Af en toe hebben mijn vrouw en ik zo ruzie erom dat ik wil zeggen Jij snapt niet hoe man zich voelt, bij jullie vrouw is het simpel, glijmiddel benen wijd en fake doen en klaar.

Wat kan ik beste doen? Toch psycholoog / seksuoloog gaan en er over hebben?

Ik zit hier door erg in de put

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: 44 en sinds kort af en toe erectie problemen
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.