Penis in erectie wijst recht omhoog, nagenoeg onb

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Vraag het de redactie Penis in erectie wijst recht omhoog, nagenoeg onb

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    gerard7
    Gast

Geachte Redactie

Ik heb niks kunnen vinden tot nu toe over mijn probleem, misschien zou u mij hier wat meer over kunnen vertellen.

Ik zit zelf met het volgende, als mijn penis stijf wordt, dan wordt deze keihard en wijst recht naar boven(d.w.z. hij staat recht overeind en komt zowat tegen mijn onderbuik aan), met gevolg, dat ik hem haast geen enkele kant op kan bewegen, zonder dat dat veel pijn doet.

Het lijkt dan wel een soort van pees of een stuk hard elastiek.

Als ik hem probeer te bewegen met mijn hand(naar links of rechts), lukt dit slechts enkele cm, en daarna gaat het pijn doen, en als ik mijn hand dan los haal, schiet de penis gelijk weer terug in dezelfde stand.

Verder voel ik door de gehele penis heen (dus niet op 1 plek), een soort van verhard bindweefsel.

En in deze situatie, is er totaal geen enkele vorm van penetratie mogelijk

In gewone toestand, heb ik geen pijn en voel ik ook geen verhard weefsel of knobbels.

Dit probleem heb ik al jarenlang, dus het is niet pas geleden begonnen.

Zou mu mij aub, hier wat meer over kunnen vertellen.

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie5
    Gast

De stand van de penis in erectie is ervoor verantwoordelijk dat in erectie zo weinig ruimte is tussen de buik en de erectiele penis dat iedere beweging zeer doet. Het kan problemen opleveren met de samenleving (coïtus). Veel mannen hebben hier last van, maar weinig mannen durven het te bekennen. Het is geen afwijking of ziekte, maar een variant op het “normale”. Als er echt geen seksualiteit mee mogelijk is dan kan de dokter (huisarts of uroloog) daar bij helpen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.