Ik heb sinds 4 maanden een vriend en de eerste nacht was geweldig. Hij werd constant stijf en we hebben de hele nacht seks gehad (met pauzes). Ook de weken daarna was de seks super. Maar de laatste paar keren dat we seks hadden werd hij niet stijf. Hij schaamde zich heel erg en zei dat het niet aan mij lag maar dat hij wel geil was maar dat zijn lichaam gewoon niet reageerde. Ik geloofde dit niet en moest huilen omdat ik me heel onaantrekkelijk voelde (stomme reactie achteraf). Daarna heeft hij mij gelikt en daarna slap er in gedaan..Hij werd toen even stijf en weer slap en weet half stijf en weer slap maar is wel klaargekomen ookal was ie slap. Hij voelde zich heel kut maar we hebben het er verder niet over gehad. Gister was ik weer bij hem en had hij me gemasseert en we luisterde muziek. Hij begon me te vingeren en we waren beide geil (dacht ik) Maar hij werd nog niet eens een klein beetje stijf. Ik wou hem pijpen maar hij liep weg en zei sorry en dat hij nerveus was enzo omdat het vorige keer niet gelukt was. We hebben niet gepraat en zaten aan de andere kant van de kamer zonder iets te zeggen. Ik zei dat als hij niet opgewonden van mij raakte of geen seks wou dat het niet hoefde en toen werd hij boos en zei dat het niet aan mij ligt (maar dat geloof ik zowieso niet.)
Ik wou naar huis gaan maar hij wou nog even knuffelen. We hebben geknuffelt en hij deed mijn kleren uit maar ik zei dat het echt niet hoefde. Hij begon tegen me aan te wrijven en werd stijf en we hebben seks gehad.
Ik moest huilen en zei dat het echt niet hoefde als hij niet wou maar hij ging verder en bleef hard en is klaargekomen. Ik ben daarna naar huis gegaan en de sfeer was echt kut. Hij dacht dat ik het niet lekker vond en ik denk dat hij het met veel moeite heeft gedaan om mij te pleasen terwijl hij zelf niet wou. WAT MOET IK NOU DOEN