geen gevoel meer in penis

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    koen21
    Gast

hallo,
    ik ben 21 jaar en heb sinds 2 dagen plotseling geen gevoel meer in mijn penis. Daarvoor nooit ergens last van gehad en heb voorzover ik weer ook geen ziektes, geen hoge bloeddruk en rook niet niet. Waar kan dit aanliggen? ik maak me grote zorgen inmiddels. Hij blijft constant slap ook als je moet plassen. Verder heb ik ook geen pijn en voel me gezond.
    De penis ziet er ook wat rimpilig uit dat komt waarschijnlijk doordat ie zo slap is.

Verder is er ook niks aan te zien.

Nou vind ik het een beetje genant om er meteen mee naar de dokter te gaan. Wat kan dit zijn?
    En wanneer moet ik wel mee naar de dokter gaan en gaat het vanzelf weer over?

groeten

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie1
    Gast

Ik zou daar wel mee naar de huisarts gaan. Het heeft op uw leeftijd meestal te maken met zaken die op psychologisch gebied liggen.

redactie1
    Gast

Persoonlijk lijkt mij dit niet op psychisch gebied te liggen. Dit omdat ik nooit twijfels etc. heb gehad.
    Nou las ik ook iets dat het te maken kan hebben met zenuwen die beklemd komen te zitten waardoor het tijdelijk gevoelloos kan zijn. Het gevoel zou dan binnen 2 weken langzaamaan weer terug moeten komen.
    Nou moet ik zeggen dat inmiddels 6 dagen later er iets meer gevoel in zit dus ik hoop dat het doorzet en zo goed komt!.
    Het zou in principe toch ook met zenuwen te maken kunnen hebben?

redactie1
    Gast

Dat de oorzaak zou zijn dat zenuwen in de klem zitten gaat niet zo op bij de zenuwen die naar de penis lopen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.