erektiestoornis ivm liesbreuk en vroegtijdig klaar

Vanavond al je erectieproblemen oplossen? Forums Vraag het de redactie erektiestoornis ivm liesbreuk en vroegtijdig klaar

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    GS_ed
    Gast

hallo,
    om te beginnen, mijn leeftijd is 32j.
    Gebruik geen medicijnen.
    Heb momenteel al een drietal jaar een liesbreuk dat ik nog niet operatief heb laten verwijderen.
    Ben nog niet behandelt tegen erectieproblemen.
    Ik drink en rook niet.
    Heb geen plasklachten.

Nu mijn probleem:

Sinds een half jaar terug heb ik voor het eerst geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriendin waar ik nu nog steeds samen mee ben. Wij hebben twee tot drietal keer per week met elkaar geslachtsgemeenschap.
    Maar dat loopt niet steeds (eigenlijk nooit) van een leien dakje.
    Twee problemen:

1) of ik heb een stijve en nog voor het binnentreden is die alweer slap of wordt terug slap

2) twee, indien ik erin slaag te penetreren kom ik onmiddellijk klaar, nog maar haar vagina aanraken is voldoende om klaar te komen bij het penetreren.

Mijn vraag (terug uit twee delen):
    1) heeft dat vroegtijdig klaarkomen iets te maken met een onvoldoende erectie

2) kan die liesbreuk bv een oorzaak zijn voor mijn onvoldoende erektie door bv het feit dat deze welbepaalde bloedbanen afsluit die nodig zijn voor de bloedtoevoer bij een erectie!

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie3
    Gast

Bij u is vermoedelijk sprake van vroegtijdig klaarkomen ook wel ejaculatio precox (EP) genoemd.Dit heeft niets te maken met een onvoldoende erectie of met de liesbreuk.De behandeling is niet zo eenvoudig.Soms helpt het medicament ZOLOFT. Raadpleeg uw huisarts.

GS_ed
    Gast

heb nochtans al ergens gelezen indien je een onvoldoende erectie hebt het mechanisme voor zaadlozing vlugger in stand wordt gebracht voor de erectie staande te houden… klopt dat dan niet?

redactie3
    Gast

nee,dat klopt niet.

GS_ed
    Gast

ok, hier mijn laatste opmerking erover. Je kan lezen ivm PE dat er een primaire vorm bestaat en secundaire vorm. Primaire vorm: je hebt last van pe vanaf je eerste sexuele contact.
    Secundaire vorm: personen die nooit last hebben gehad van pe krijgen plotseling te maken met deze aandoening. Verklaring hiervoor ligt in het feit van een verminderde potentie. Indien gewenst kan ik je de URL met deze informatie verschaffen. Maar had toch nog even jullie mening geweten. Met dank bij voorbaat.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.