erectieproblemen

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    kees schreuders
    Gast

sinds een jaar heb ik erectieproblemen : na een afspraak met de uroloog Tjeerd de Haan van de ISALA kliniek in Zwolle werd ik doorverwezen naar ANDOZ mannenkliniek in Baarn. Na een uitgebreide intake werd mij zgn injecties verwezen , welke pas op 28 augustus als voorbeeld gezet gaan worden . wat mij stoort is dat er geen feedback is gegeven over de mogelijke oorzaak! Ik ben hart patient en gebruik daarvoor hart medicaties . Wat ik graag zou willen weten is het volgende : zijn erectie problemen veroorzaakt door: leeftijd (66) < afnemende testesteron productie, afnemende fitheid, afnemende conditie, Stress ( scheiding , vinden nieuwe relatie ) of hartmedicatie of iets anders. Ik krijg tot nu toe geen uitsluitsel ! Wat te doen ? Kees Schreuders mob: 0654907463 of mail : [email protected] adres : Weversgildeplein 1A 8011XN Zwolle

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: erectieproblemen
Je informatie: