anti erectiepil

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    tommy_ed,
    Gast

Hallo ik ben een man van 45 jaar, gebruik geen medicijnen, rook en drink niet. Ik ben zo ver ik weet gezond. Ik ben nooit eerder behandeld voor erectie problemen en heb geen plasklachten. Ik krijg juist te vaak en te snel een erctie op de onmogelijkste plekken dus ook in de sauna of onder de douche in de sportschool. Tot nu toe vermijd ik dit dus. Mijn vrienden willen dat ik een keer mee ga naar de sauna en dat wil ik zelf ook graag. Bestaat er een anti erectiepil zodat je zeker weet dat hij niet stijf kan worden?

Vanavond nog een harde erectie krijgen?

Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

Ontdek hier zijn bewezen methode:

Complete Erectie Controle methode bekijken

redactie5
    Gast

Helaas bestaat er geen anti erectiepil. Wel is het te overwegen om lidocaïnezalf op de kop van de penis te smeren vlak voordat de sauna wordt bezocht. Dat vermindert de gevoeligheid van de penis waardoor de erectie minder makkelijk ontstaat.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Het forum ‘Vraag het de redactie’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.