algemene supplementen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #539 Reageer
    Jeroen
    Gast

    De dosis voor yohimbe is gestandaardiseerd. YohimbiNe is de werkende stof, maar geeft in hoge dosering erg veel bij-effecten. Bij yohimbe wordt geadviseerd niet meer dan 2 pillen op een dag te nemen. Naar mijn idee, werkt 1 zo’n pil praktisch de hele dag. L-arginine is al veel bestudeerd er zijn onderzoeken die zeggen dat het helpt bij erecte, onderzoeken die zeggen, dat het kan helpen, anderen zeggen dat het een fabeltje is. Voor de meeste onderzoeken wordt niet meer dan 5 gram per dag gebruikt. Die site van bodybuilding adviseert ook niet meer dan 5 gram.

    Als je alleen de eerste x geen erectie krijgt bij een meisje moet je eens tegen jezelf zeggen, ik heb helemaal geen probleem, het is puur psychisch. Bij mij zijn de erecties op zn best bij ontspannen sfeer en ondertussen de fijne kneepjes bij elkaar weten en natuurlijk zin hebben smiley
    Yohimbe kan je sexlust zeker opkrikken.
    Ik word al lang niet meer opgewonden van een foto of het slechts zien van een meisje in een mooie outfit. Wel als ik dicht tegen een meisje aanzit en we elkaar enigzins strelen, zoenen etc. Ik moet een band voelen om opgewonden te raken. Misschien zijn we een beetje uitgepuberd smiley

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #540 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Google eens op yohimbe en l-arginine, je vindt meerdere dingen waar het voor gebruikt wordt.

    #541 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Ik wil er nog aan toevoegen dat het belangrijk is om hiernaast goed en gestructueerd te eten. Ook hebben bepaalde voedingsstoffen nog extra voordelen.

    *Van chocola is bekend dat het de bloedvaten verwijd bij tenminste 10 gram puur op een dag). Dit heeft dus ook voordelen voor de penis.
    Doe eens lekker hagelslag op je brood in de morgen zou ik zeggen

    *Eigeel zit boordevool vitamines en bouwstoffen, onmisbaar voor het lichaam en sexuele gezondheid. Een extra eitje kan dus ook geen kwaad, vis is ook erg gezond

    Alle beetje helpen denk ik maar, misschien hebben andere mensen nog algemene tips?

    #542 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Hoi Kees,

    Ja, ik gebruik L-arginine in pilvorm.

    Groetjes,

    Jeroen

    #543 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Hoi Kees,

    L-arginine is 500 mg per pil. Neem op een dag niet meer dan 5000 mg.
    2x 1500/2000/2500 gram op een dag, afhankelijk van hoe je erop reageert, bouw het eventueel op.

    Bij yohimbe inderdaad 1 pil of een halve om eraan te wennen.

    Neem in ieder geval NIET meer dan 2 pillen op een dag.

    Yohimbe werkt eigenlijk per dag, L-arginine werkt op den lange duur, het bevordert de aanmaak van stikstofdioxide.

    Groetjes,

    Jeroen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #543 in algemene supplementen
Je informatie: