Peyronie (Nesbitt operatie)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1889 Reageer
    Belg
    Gast

    Dag mannen, ik ga mijn verhaal doen:

    Tijdens mijn slaap draaide ik met een ochtend erectie op mij buik, met gevolg dat mijn penis knakte. Veel pijn deed het niet en na het plassen kon ik de slaap terug vatten. Dit gebeurde in januari 2019.

    Een maand later begon de penis krom te trekken bij erectie, ongeveer 35 % naar boven en dat juist onder de eikel. Ik had geen pijn tijdens erectie maar de eikel werd niet hard meer.
    Als mijn penis in slappe toestand is voel ik een harde verlengde verharding bovenkant penis.
    Na veel gelezen te hebben op het internet ben ik naar mijn huisarts geweest om dit aan te pakken. Er werd een afspraak gemaakt bij een uroloog.
    Half juli ben ik naar een uroloog met de nodige foto’s van mijn penis in erectie.
    Ik kreeg twee voorstellen van de uroloog:
    1 – inspuitingen in de voelbare verharding, weinig kans om de kromming weg te krijgen, meerdere behandelingen en de kostprijs per spuit 700 euro.
    2 – Nesbitt operatie.
    Tijdens het bezoek besloot ik al voor de tweede optie te gaan, er werd dan ook een datum geprikt voor de ingreep.

    Tien september werd ik geopereerd met een als verdoving een ruggenprik. De ganse ingreep inclusief voorbereiding duurde een dik uur.
    Na de operatie werd mijn penis ingepakt en werd een plassonde ingebracht.
    De dag nadien werd de plassonde en het verband weggehaald. Mijn penis zag er niet uit maar deed geen pijn. Na veel water te drinken kon al zeer snel naar het toilet gaan. Ik mocht ook al gaan douchen. Na het douchen werd de wonde (de penis huid word terug gehecht aan de rand van de eikel, dit helemaal rond) met Furacine zalf ingesmeerd en kreeg ik een kleine penis pamper, het is aangeraden om een boxerslip met een maatje kleiner mee te nemen zodat de penis naar boven zou gedragen worden, dit voor zwelling tegen te gaan.
    Dezelfde dag kon ik nog naar huis rijden met de wagen.

    Dagelijks heb ik gedurende 10 dagen er zalf op gedaan en droeg ik een pamper en douchte ik twee maal daags mijn penis.
    Na een week begon mijn penis er al wat beter uit te zien, de zwelling die er toch wel was verdween stillaan. Pijnstillers heb ik niet nodig gehad.

    Ondertussen ben ik veertiendagen verder, de wondjes zij mooi, kostjes heb ik bijna niet. Voor het slapen gaan doe ik er nog steeds zalf aan om zeker te zijn dat er geen ontsteking zou optreden.
    Ik mocht gedurende 14 dagen niet in het bad, zwemmen of sauna gaan, dus die termijn zit er op maar ik ben voorzichtig en wacht nog een week.

    Een erectie mag ik gedurende 6 weken niet zelf uitlokken, toch heb ik al dagelijks een ochtend erectie, dat begon al na 10 dagen na de operatie, wel niet helemaal stijf, dat doet geen pijn.
    De draadjes rond de penis zijn al stillaan aan het vergaan. de draadjes van de nesbitt zelf onder de huid aan de onderkant van mijn penis voel ik wel, deze zijn gevoelig. Dus daar kom ik niet aan.

    Ik ben 54 jaar, besneden in mijn kindertijd. lengte penis voor operatie 18 cm. Nooit problemen gehad met erectiestoornissen. Actief seks leven.

    Ik hou jullie op de hoogte van de verdere genezing.
    Ik ben heel blij dat ik de stap heb durven zetten tot hier toe.
    Moesten jullie foto’s willen zien dan lees ik het wel…

    Groetjes van de Belg.

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #2649 Reageer
    jeroen rommens
    Gast

    hello Belg
    ik ben Jeroen

    heb met volle aandacht jou artikel gelezen

    ik ben 69j en een gezond persoon qua voeding, sport ni roken en vlgs outsiders zie ik er toch wa jonger uit

    Bijna twee jaar geleden heb ik mijn in erechtie zijnde penis gestoten, maar achteraf pas gemerkt dat er iets scheelde
    Ik kreeg beetje bij beet je pijn en zag da hij krom was

    Na veel twijfel en te lang gewacht misschien met huisarts over gepraat, hij zei onmiddelling peyronie, wist tot dan ni wat dit was.
    Dokter gaf de raad om uroloog te consulteren.

    Terug na lang aarzelen ben ik bij een prof uroloog in gent geweest,
    Moest om de maand foto s trekken, en tot slot was zijn conclusie kan geopereerd worden Nesbittoperatie, maar zal 2cm korter en besneden zijn.
    Maar moet er volledig achter staan.
    Na nieuwe consultatie met huisarts, gaf hij mij de raad om tweede opinie te vragen.
    Heb dan terug een prof uroloog gecontacteerd in Hasselt
    Na zijn doppleonderzoek was het resultaat hetzelfde en gezien de doorbloeding nog genoeg is voor zo’n operatie zal hij daar geen graten in
    maar de beslissing valt uiteindelijk bij mij.

    Paar vrienden raden mij het af het is toch een delicate operatie.
    Maar gezien in vaak naar een naaktstrand ga is het uitzicht voor mij schamelijk. Heb ook ondertussen veel huid over gezien hij toch al korter is.

    Mijn vraag aan jou hoe is het nu gesteld met u, zou je het onmiddellijk opnieuw doen of liever ni
    Is alles goed geheeld ?
    Ervaar je enige negatieve kanten zoals pijn bij vrijen of erectie.
    Is de erectie normaal zoals voorheen, spontaan of minder

    En al gewend aan de besneden penis, geeft dat ander gevoel is dit vervelend of ???

    Zou mij een groot plezien doen om daarop antwoord te krijgen

    Vele groeten en alvast bedankt voor uw eventuele reactie

    Jeroen

    #3689 Reageer
    Francis Absillis
    Gast

    Geachte na Nesbit operatie kreeg ik na 14 dagen erecties doch na 6 weken zonder gemeenschap (een hel) krijg ik geen erectie meer .Is het normaal ,komt het vanzelf goed of neem ik contact met Docter ?groeten

    #7229 Reageer
    Martinus
    Gast

    Twee jaar geleden ontstond plots de kromming van mijn penis. Ik vond het er gênant uit zien, terwijl geen pijn en vrijen nog steeds mogelijk was. Partner raadde me zodoende een operatie af na gezamenlijk consult bij uroloog. Uroloog bleef ook erg vaag over verloop en vooral resultaat. Besnijdenis met nadelen en kans op erectieproblemen. Ik besloot toch tot opereren. Verliep redelijk goed en hoewel in lengte gekort, toch weer een min of meer rechte penis. Vrijen ging weer maar minder gevoel erin en moeilijker orgasme. Wat ik me steeds afvroeg was of het nog een keer zou kunnen gaan krommen, vlgns arts net zoveel kans als elke ander maar gebeurde toch. Aan dezelfde kant weliswaar. Vlgns arts niet mogelijk nogmaals te opereren. Raadt erectie pillen aan om te kunnen vrijen. Maar erectiepillen zijn niet zonder gevaar, ik ben nl ook de jongste niet en uit een familie met hartzwakte. Moet er maar aan wennen, wordt gezegd. Ik vertel dit omdat ik me afvraag hoe het nou is ontstaan en of na de eerste klachten ik niet iets anders van therapie had kunnen volgen om de kromming tegen te gaan. Dus niet om iemand van jullie bang te maken maar bezint eer ge begint. Tot zover. Martinus

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #2649 in Peyronie (Nesbitt operatie)
Je informatie: