kromme penis (peyronie)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #578 Reageer
    gerben
    Gast

    Als ik een erectie heb is mijn penis fors naar beneden gebogen. Hij is zo extreem krom dat penetreren moeilijk gaat. Het is bijna tegen het pijnlijke aan. Ik heb dit probleem altijd al gehad. Ben nu 23 jaar. Nu ben ik benieuwd naar reacties van anderen die dit ook hebben. Is er wat aan te doen?

    groeten Gerben

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #579 Reageer
    j@nu
    Gast

    Mijn schoonzoon had hetzelfde. De kromming was bijna 90 graden.
    Hij is er mee naar de uroloog gegaan en is er aan geopereerd. Volgens hem is zijn penis nu prachtig recht, en hij geniet weer ten volle van het vrijen.
    Mijn advies: zo snel mogelijk naar de uroloog.
    Succes

    #580 Reageer
    Henk
    Gast

    Zie vorige reactie. De tijd tot de operatie kun je misschien overbruggen door een andere positie uit te proberen.
    De Vagina heeft doorgaans een kromming naar boven. Door je partner “op z’n hondjes te nemen” gaat penetreren waarschijnlijk een stuk makkelijker.

    #581 Reageer
    Rob
    Gast

    het klopt door je partner vanaf achteren te nemen ging het bij mij ook redelijk, maar een operatie is gewoon de oplossing.
    was gewoon dagopname en het ziet er nu weer gewoon uit .
    ben er opgelucht over.
    de oplossing is volgens mij alleen operatie.

    #582 Reageer
    piet
    Gast

    Ik heb hetzelfde probleem dus een kromming naar beneden De uroloog heeft inderdaad een operatie voorgeslagen maar ik ben er ’n beetje huiverig voor toen ik hoorde dat er ook zenuwen beschadigd kunnen worden waardoor het gevoel minder wordt. Wie heeft hier ervaring mee en hoe ervaar je de operatie?
    Groeten Piet

    #583 Reageer
    Johan
    Gast

    De gegevens over dit probleem vind je goed op het internet Klik in je zoekmachine Peyronie en je vind op vele site,s de info.
    een heel goede is

    http://users.skynet.be/evds/evds159.htm

    een site met foto,s en voorbeelden en hoe een operatie is.
    En Piet ..kijk goed..vond je melding goed Sterkte van Johan.

    #584 Reageer
    piet
    Gast

    Johan,
    Bedankt voor de informatie in je reactie van Zondag 2 febr. betreffende Peyronie. Het was zeer leerzaam
    Groeten, Piet

    #585 Reageer
    Ken
    Gast

    Vraagje ik heb ook zoiets als hierboven beschreven ongeveer een hoek van bijna 90 graden kan niks vinden over verhardingen ofzo wat ik gelezen heb op de bovengenoemde site als dat het niet is iemand enig idee wat dan wel??trouwens ben ook pas 25 jaar en ze spreken over het algemeen over hogere leeftijden…

    Groeten ken

    #586 Reageer
    Jan
    Gast

    idem als hierbove, aleen is de kromming ongeveer 45°..

    euh..ik ben 16

    #587 Reageer
    bert
    Gast

    ik heb ook een afwijking naar links van ongeveer 45°. hierbij vooral een vraag gericht naar vrouwen die ervaring hebben met zulk probleem bij partner. raden julie een operatie aan of lijkt het jullie niet echt nodig?

    #588 Reageer
    Jan
    Gast

    Ik heb hetzelfde probleem (kromming en pijn bij penetratie.
    Ben al in behandeling. Zou graag willen weten bij welke arts jullie zijn geopereerd. Ik woon in de omgeving Eindhoven, maar het maakt me niet uit waar ik word geholpen als het maar goed en vakkundig gebeurt.

    Ik hoop dat iemand me antwoord geeft.

    #590 Reageer
    Gerben
    Gast

    Als je nu op de zuster site kijkt bij Prostaat .nl onder lotgenoten en wel bij Theo ..zie je veel info..

    #591 Reageer
    sien
    Gast

    mijn man heeft nu meer dan een jaar de ziekte van peyronie. hij is via de huisarts doorverwezen naar een uroloog. deze laatste schreef hem vitamine E voor, een operatie is niet voorgesteld, wel een bestraling, maar dit zou onvruchtbaarheid kunnen veroorzaken. hij gaat binnenkort naar een arts verbonden aan een universitair ziekenhuis en we hopen nu een juiste behandeling en correcte informatie te verkrijgen. heeft iemand een bestraling gehad en wat is hiervan het resultaat? Ik lees ook positieve reacties van mensen die geopereerd zijn, maar waar kunnen we meer informatie (in het nederlands) hierover vinden?
    Ik, zijn vrouw ben verrast en tergelijkertijd opgelucht te lezen dat deze ziekte de oorzaak is van pijn bij het vrijen. mijn huisarts heeft dit als flauwekul bestempeld en botweg gezegd dat er ook nog wel andere manieren zijn om te vrijen.
    Ik zou dus graag info willen ivm slaagkansen van een operatie of bestraling bij deze ziekte.
    alvast dank

    #592 Reageer
    Johan
    Gast

    Het is goed dat je naar een Universiteits kliniek gaat. De melding huisarts is uitermate vreemd,alsmede dat de uroloog geen ander advies gaf.
    Je zult er nu wel uitkomen,de gegevens onder lotgenoten zijn ook bedoeld als steuntje in de rug.

    #593 Reageer
    Peter
    Gast

    k ben vandaag naar een uroloog geweest voor mijn kromme penis. Hij stelde een operatie voor maar de informatie die ik verder meekreeg was erg weinig. Kan iemand me vertellen wat de operatie inhoud. Ik heb bijvoorbeeld gehoord dat je er een besneden penis aan overhoud.
    Graag reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
Reageer op: Reactie #586 in kromme penis (peyronie)
Je informatie: