Aan iedereen die wel eens overweegt om een erectiepilletje te gebruiken, het volgende advies: eet gezond, werk aan je testosteronniveau, beweeg voldoende en slaap voldoende, vermijdt voedsel dat oestrogeen bevat en vermijdt zoveel mogelijk alcohol en sigaretten. Een gezonde, harde leuter is dan gegarandeerd.
Niettemin heb ik pas geleden ook een pilletje gekocht, Kamagra. De reden was dat ik wat nerveus was met een meisje dat ik pas had leren kennen en ik wou niet dat het misging de eerste keer. Nou, dat ging zeker niet mis, de hele nacht liggen ketsen als konijnen en m’n snikkel leek wel groter, maar dat kwam vast omdat ie echt snoeihard was geworden.
Ik heb normaal gesproken dus totaal geen problemen om een erectie te krijgen, want ik leef gezond, maar dit gaf toch wel iets extra…
Ik vond dit prima om wel eens te proberen en zal daar vast nog wel eens bestellen, prima site, niet heel veel producten, maar wel overzichtelijk en goede service en gratis bezorging, de volgende dag zelfs al. Er zullen vast nog meer sites zijn, maar ik was hier dus zogezegd nooit echt naar op zoek, werd me door een vriend geadviseerd die al vaker op die site had besteld.
Nou hopelijk kunnen jullie iets met deze info en sucsex verders 😉
Johan