Ervaring met Mr. Stiff

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #3686 Reageer
    luuck
    Gast

    Hi allemaal,

    Ik heb nog nooit erectiemiddelen gebruikt maar wil het binnenkort een keer proberen. Heeft iemand toevallig ervaring met de producten van http://www.mr-stiff.com? Graag zou ik willen weten of dit een goed product is.

    Dankjewel alvast!

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #4497 Reageer
    Jasper1978
    Gast

    Hi Luuuck,

    Ik heb een keer mr stiff gebruikt. was net zoals jij ook niet bekend met erectiepillen, dus ik dacht laat ik dat vosje maar eens uitproberen. Het was een interessante ervaring. op het begin kreeg ik het een beetje warm, maar dat trok na 15 min ook weer weg en toen wist ik dat ik aan stond 🙂 en veel plezier gehad met mn vrouw. het is een natuurlijk product(claimen zij) had geen nare bij effecten. Dus ben wel van plan om het in de toekomst nog een keer aan te schaffen. Ik hoop dat ik je iets verder heb kunnen helpen 🙂 succes!

    #10730 Reageer
    M
    Gast

    Beste Luuk,

    De Shot is een aanrader. de pillen nog niet gebruikt, wellicht dat ik die in de toekomst nog een keer zal proberen. wie weet als mijn vrouw is een keer een speciaal avondje nodig heeft 🙂

    gr
    M

    #12152 Reageer
    Tom
    Gast

    Hallo,

    Enige wat ik heb is dat ik wil dat die hoog komt ( soms door spanning, nieuwe relatie werkt het niet ) lukt het met mr stiff shot dat wel gewoon makkelijk? Of werkt het niet als je zenuwachtig bent?

    Mvg,

    Tom

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #10730 in Ervaring met Mr. Stiff
Je informatie: