algemene supplementen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #460 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Algemene supplementen die mij geholpen hebben en nog steeds helpen.

    Ondanks mn jonge leeftijd (22) heb ik veel problemen ondervonden met het verkrijgen en vooral behouden van een erectie. Erectiepillen hebben geholpen, maar ik wilde de algemene oorzaak van mijn probleem oplossen zonder deze direct inwerkende pillen. Uiteindelijk komt het er toch op dat het bloed niet snel genoeg instroomt, maar er wel als de sodemieter uit vliegt. In mijn jaren van proberen heb ik nu eindelijk algemene supplementen gevonden, die bij elkaar zorgen voor een goede bloedtoevoer/afsluiting

    Ik gebruik momenteel de volgende supplementen:

    L-arginine 4/5 gram per dag (2/2,5 ”s ochtends voor het ontbijt en
    2/2,5 ”s avonds)
    Yohimbe Bark Extract, gestandaardiseerd voor 8 mg yohimbine van 400 mg
    (”s ochtends samen met L-arginine voor het ontbijt)
    ”b.v Yohimbe fuel”

    Granen bevatten ook wat l-arginine. L-arginine werkt in mijn optiek alleen als er ook voldoende water gedronken wordt. Ik drink minimaal 3X een halve liter per dag. Ik ben van mijn problemen af, ik hoop dat het voor u ook werkt.

    Overigens heb ik een cockring gehad en me laten onderzoeken, uiteindelijk was niks bevredigend, afgezien van de erectiepillen (die ik nu dus niet meer gebruik) en deze combinatie van supplementen. Supplementen klinkt natuurlijk mooi, maar t blijven pillen. Wat overigens nog een voordeel is, ik hoef maar nauwelijks opgewonden te zijn voor redelijke erectie.

    K hoop dat sommigen hier wat aan hebben, bij mij werkte de combinatie na een maand gebruik goed.

    Vanavond nog een harde erectie krijgen?

    Chris Coster is seksuoloog expert op het gebied van erectieproblemen.

    Hij heeft een effectieve manier ontwikkeld om erectiestoornissen op een natuurlijke manier aan te pakken, dus zonder middelen, pillen of andere kwakzalverij.

    Ontdek hier zijn bewezen methode:

    Complete Erectie Controle methode bekijken

    #461 Reageer
    j.lotterman
    Gast

    Yohimbe is niet zonder gevaarlijke bijwerkingen. Zie: http://www.personalhealthzone.com/yohimbe.html. Mijns inziens zijn de bijwerkingen zo ernstig dat een dergelijk medicijn niet zomaar bij de drogist zou moeten kunnen worden verkocht. Het middel Prosta-plus heeft 325mg. yohimbine, wordt als prostaatmiddel op de markt gebracht,terwijl een dosis van 40 mg. yohimbine al bijwerkingen kan geven. Het wordt tijd dat het Ministerie daar onderzoek naar gaat doen. In veel landen vallen yohimbe-preparaten zelfs onder de drugswetten en zijn dus illegaal. Nietsvermoedend kocht ik het middel bij de drogist als prostaatmiddel om te kunnen plassen, maar kreeg andere klachten terug die hiermee samen kunnen hangen. Ik ben geen medicus, maar wel alert geneog en toen kwam ik al die bijwerkingen tegen via Internet ..

    #462 Reageer
    Freyer
    Gast

    Beste lezers

    De arginine is inderdaad een soort weldoener op dit terrein, alleen moet je weten dat arginine voor meer dan 70% afgebroken wordt in de lever, dus als je 5g daags neemt, heb je in werkelijkheid maar iets meer dan een gram werkzame arginine. Aan de andere kant bestaat er een veel beter alternatief, namelijk citrulline. Citrulline wordt niet afgebroken in de lever en bovendien ontgift het de lever. Eens voorbij de lever, wordt de citrulline omgezet in arginine, maar dan wel door het eigen lichaam aangemaakt in de nieren. Het grote voordeel van zelf aangemaakte stoffen is dat het veel krachtiger werkt. Van 1gram citrulline, kan je dezelfde werking verwachten van ongeveer 6gram toegediende arginine. Citrulline zit ook overvloedig in watermeloenen, maar voornamelijk in de schil. Toch kan je zeggen dat wanneer je dagelijks ongeveer 2 kg vruchtvlees van de watermeloen eet, je 1g citrulline binnen krijgt. Je kan natuurlijk ook gewoon elke dag de schil van de watermeloen gaan nuttigen, alleen is die niet bepaald lekker, maar een volledige schil komt overeen met 3g citrulline. Misschien toch het overwegen waard om aan een salade of soep toe te voegen. Daar is de smaak van de schil immers minder intens.

    #463 Reageer
    lezer
    Gast

    Interessant verhaal, Freyer

    Ik ga dat citrulline uitproberen, tnx voor de info

    #464 Reageer
    lezer
    Gast

    Voor de duidelijkheid, ik ga de schil niet eten maar de poeder bestellen.

    #465 Reageer
    lezer
    Gast

    Ik heb de l-citrulline poeder een tijdje geprobeerd. Qua erectie heb ik niet echt veel gemerkt denk ik.
    Het is aan de andere kant wel een wonder ”pil”, zoals ze erover schrijven.
    Je wordt sterker, vitaler, minder slaap nodig en na fitness geen spierpijn terwijl je kracht zelfs toeneemt. Ik nam dan nog een lage dosering 0,75gram per dag, snachts voor slapen gaan op nuchtere maag met beetje water en sap.
    Bodybuilders gebruiken het ook als natuurlijk alternatief voor anabolen las ik maar die gebruiken 3 gram twee maal per dag of zelfs meer
    Bij mij werkt een lage hoeveelheid dus al, maar iedereen is anders.

    Tot zover

    #466 Reageer
    Stephane
    Gast

    Ik gebruik al gans mijn leven gensing is voor alles goed8969

    #467 Reageer
    Bezoeker
    Gast

    Na wat gegoogle kwam ik terecht op deze site. Zelf heb ik soms ook wat last om mijn penis stijf te houden tijdens de seks of uberhaupt stijf te krijgen…ook ik ben nog niet ouder dan 25. Ik studeer nog vrolijk, misschien dat mijn leefstijl ook niet 100% gezond is, maar goed…ik wil toch iig naast het eitje en de hagelslag in de ochtend wat extra proberen.

    Ik heb hier en daar eens wat informatie ingewonnen over Cetrulline en Arginine en idd de Cetrulline maakt Argine aan en is derhalve best die 30 euro waard om eens te proberen. Ik heb het besteld en krijg het in de loop van deze week wel binnen. Misschien dat ik dan ook maar eens ga beginnen met fitnesssmiley

    In ieder geval bedankt voor de informatie.

    #468 Reageer
    Bezoeker
    Gast

    Waar in het bericht hierboven Cetrulline staat bedoelde ik natuurlijk gewoon Citrulline

    #469 Reageer
    Marianne
    Gast

    “Ik hoef maar nauwelijks opgewonden te zijn voor redelijke erectie.” OEPS… Vind je deze uitspraak zelf, diep weg niet erg sneu ? Joh, waarom zou je dan nog een erectie willen krijgen ? Waar gaat die erectie dan nog over ? Waarom wens je die ???

    #470 Reageer
    John
    Gast

    Een tijdje Prelox gebruikt, hier zit ook l-arginine in en ik moet zeggen het werkt echt, wel kreeg ik de indruk dat de voorgeschreven hoeveelheid op de verpakking voor mij te veel was.
    Bijwerkingen zoals, hoofdpijn, slapenloosheid, en konstant opgewonden zijn, was de reden om te stoppen.
    Nu een paar maanden later, ga ik het nog eens proberen maar dan in hele kleine hoeveelheden, en alleen op feesjes en partijen, een overdosis L-arginine kenmerkt zich door hoofdpijn en spierverslapping.

    #534 Reageer
    erik
    Gast

    Zou je kunnen vertellen waar je l-arginine vandaan haalt ?

    #536 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Yohimbe in pil vorm is het gemakkelijst, tenzij je het graag als thee drinkt smiley
    Aan deze combinatie zitten niet bijzonder veel bijwerkingen. Maar yohimbe zelf heeft wel wat gevolgen. Je bent rustelozer en alerter, maar het kan ook je gedrag veranderen, voornamelijk wat extraverter, minder geremd en het kan wat energie-schokken in je lichaam geven. Ik neem het ”s ochtends in zodat ik ”s avonds normaal kan slapen, anders lig je zeker de hele nacht wakker. Ik neem dus ook geen caffeine meer erbij overdag. In het begin kan je er ook misselijk van worden en minder trek hebben, het is dus niet niks. L-arginine kan je in grote hoeveelheden duf van worden.

    K weet hoe vervelend het is, maar acceptatie is ook belangrijk. Ik heb zelfs een half jaar een vriendin gehad wetende dat het van gemeenschap niet zou komen (bleef niet stijf), maar toch hebben we nog redelijk wat plezier gehad. Toen ik 21 werd heb ik toch maar wat pillen uit geprobeerd met goed resultaat en toen ik erectie-pillen ging vervangen voor l-arginine (met soms yohimbe) bleef alles goed gaan smiley

    Als het soms niet wil lukken heb ik goede hoop voor je, maar vergeet niet vooral ontspannen te zijn.

    Groetjes,

    Jeroen

    #537 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Vitamine E heb ik niet geprobeerd, niet in zulke hoeveelheden!

    #538 Reageer
    M
    Gast

    Mag ik vragen hoe je aan de doses komt die je inneemt van yohimbe en L-arginine.
    En waar zijn deze middelen oorspronkelijk voor bedoeld?
    Ik had elke keer als ik een nieuwe vriendin had last van die erectiestoornissen,vooral de 1ste keer.Het was gewoon pure onzekerheid en schaamte.Heb er verder nooit aandacht aan gegeven omdat het daarna altijd vanzelf ging.Met mn huidige vriendin was het precies hetzelfde,alleen is het bange gevoel om geen erectie te krijgen gebleven en bleef het door mn hoofd spelen,daar wordt ik zo verschrikkelijk onzeker van.Ik vind het ook erg voor mn vriendin.
    Ik heb ook aan mezelf gemerkt dat vooral het laatste half jaar ik niet zo heel veel zin meer in sex heb,een stuk minder als een paar jaar terug in ieder geval.En veel minder snel opgewonden raak,vroeger hoefde ik maar een foto in badpak te zien bij wijze van spreken, en was het al raak.Heb jij hier ook last van gehad?

    M.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #463 in algemene supplementen
Je informatie: